Thursday, March 17, 2011

Ibu Dari Kuala Lumpur Bekerja Part-time Dan Menghasilkan $18,300 RM/Bulan

As Seen On
Banyak dari kita ada impian memulakan perniagaan online untuk mendapatkan penghasilan tambahan tetapi kita takut pendedahan kewangan terjadi sendiri and bimbang mengambil risiko.
Fauziah Osman dari Kuala Lumpur tidak pernah berfikir bahawa dia akan bekerja online, tapi, suatu hari, dia mengisi satu borang sehderhana. Sebelum lama, dia mendapati rahsia bagaimana menghasil lebih banyak wang untuk mencukupi keperluannya & seluruh keluarganya.
Saya membaca blog Fauziah sebulan lalu dan ingin menampilkan ceritanya dalam lapuran harian tempatan kita. Dalam wawancara kami, dia menceritakan kisahnya yang luar biasa. "Pendapatan saya $5,000-$7,500 USD sebulan. Ini cukup untuk menggantikan pekerjaan kantoran saya. Sekarang, saya bekerja part time di rumah. Jika saya bekerja full-time, pendapatan saya akan berjadi dua kali lebih banyak."
Kerja online adalah sukses kewangan untuk Fauziah. Dia berjuang selama berbulan-bulan untuk mencari pekerjaan yang layak tetapi tidak berjaya. "Saya ingin pendapatan legit yang boleh dipercayai. Banyak sekali website yang menawarkan kerja sampingan atau kerja dari rumah menberikan maklumat yang 'menyesatkan'. Saya bilang menyesatkan kerana hasi carian seringkali bukan yang kita kehendaki. Manfaat terbaik dari online kerja adalah bahawa saya selalu di rumah bersama anak-anak saya dan saya boleh menyimpan banyak wang."
LANGKAH PERTAMA:
Klik Survey Job System, mengisi nama dan alamat email anda dan klik "Check Available Jobs Now".
LANGKAH KEDUA:
Klik "Get Started Now", bayar biaya murah dan siapkan akaun anda di Survey Job Systemdan mulai mengambil survei segera..
LANGKAH KETIGA:
Anda harus menerima cek pertama anda atau kabel wang terus ke bank anda sesudah lebih kurang satu minggu. Semakin serius usaha yang anda lakukan akan semakin besar penghasilan yang akan anda dapatkan.
Penawaran Promosi Diskon Berakhir Besok: Saturday, March 19, 2010




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... marhaban4u.com